Sverige: DET SNÖAR! Jag: HAHAHAHA

Ladies and ladies friendzzz in sweden, there you have your precious snow! Alla sa till mig: "amen chanelle, du flyttade på fel år, för det kommer ingen snö". Are u 4real? Ni går med fjällräven och jag går med kappa/skinnjacka fortfarande?
Hejhej hemskt mycket hej, jag har totalt glömt bort att jag här den här bloggen kvar! Mycket har hänt sen sist. Jag tackar och bugar för svtplay som sänder julkalendern Tjuvarnas jul :), jag har assessment week(prov vecka) just nu, hittills har jag haft prov i Spanska, geografi och musik och skaffat nya/flera vänner. Im getting a new blackberry, chiiiiiip! Julen är om 20 dagar eller 19 för er i sverige, och jullov är om 11 dagar. HAHA jag har ingenting att säga...Joo ni som har twitter och läser detta, follow me här: https://twitter.com/#!/ChaniiBieber_xo plz :)
Idag hade vi en basic dag, helt lugn sådär. Hahah juste min "goda" vän Shomari liknar Diggy Simmons på priiiiiiicken! Asso det e sjukt, fin är han oxå. Alltså ohhhh visste ni att det finns butiker här där ALLT kostar £1=10kr? Mat, leksaker, junk food, allt där kostar under eller prick 10 spänn. Man kan tro att det är skit kvalite där typ som ÖoB(ÖoB är inte skit kvalite men...jag tycker det?) fast det är som att handla på Sainsburys(typ som ica maxi) So shoutout to 1 pound shop! Imorrn ska jag antingen hem direkt eller till stan med Louis, Shomari, Selena(haha inte THE selena, som jag trodde när jag träffade henne för första gången), Gabbii, Dezz, Jabzz and Mishak. Thatz our crew, ftw. Nej nu måste jag göra min engelska läxa,,, så i see you when i see you...,

-C


My faaaaaaav pic on Justin Bieber! <3

Kommentarer
Postat av: Adela :)

Söööööööööööööööööööt!

2011-12-05 @ 22:42:22
Postat av: roxana Kozlik

Vart ligger affären? Måste fan gå dit ;)

2011-12-09 @ 17:16:58
URL: http://roxanakozlik.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0