Dåligt av mig, iknow!

Jag vet, jag vet. Om ni ska läsa bloggen måste ni vänja er vid att jag inte kommer skriva varje dag för jag har haft mycket för mig nu och jag är trött. Men here we gooo!
Idag efter skolan stannade jag kvar i biblan, jag gjorde min matteläxa(vi gör matteläxorna online och skickar in till läraren) och började lite på min ICT läxa. Sen runt kvart i fyra skulle jag hem och precis på vägen ut mötte jag upp med Selena( Min kompis och haha hon hatar justin bieber). Vi åkte till Catford och köpte pommes frites med salt och vinäger, det låter äckligt men det är grymt gott! Iaf vi delade på en, sen så gick vi runt ett tag, sen åkte vi hem. Hon bor typ 10 min från mig så aa. Men det var nice price. Sen idag kom min storebror och hans tjej Amanda, YEEEEEEEEEY! Det var riktigt länge sen jag såg honom så det var ruuligt, plus att jag har träffat Amanda förut så det var kulkul. Just nu är dom ute med min pappa to experience London at night, haha grym pappa jag har...
Nej men det var typ allt för mig, pallar inte skriva så mycket.... See ya 2morrow!
-C

Kommentarer
Postat av: Miranda

Hur kändes det att bara flytta till London från sverige???

2011-11-12 @ 12:02:07
URL: http://miraandas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0