Im lost, Im vein. I'll never be the same, without you.

Asso jag är sur som... aa för att jag skrev ett riktigt bra inlägg igår och det gick inte att lägga upp det så jag försökte idag men dum som jag är, så råkade jag radera det! :@ pissed off like hell men here we go!
First thing first, förlåt för jag att inte har uppdaterat men jag har flera anledningar! 1. Min bror Chris och hans tjej Amanda var här så jag ville vara med dom så mycket så möjligt. 2. Skolan har varit insane, sjukt mycket att göra! 3. Och på det hela vill jag ha privatliv så det var ganska svårt att balansera. Iaf under dom här 12 dagarna har jag varit på Oxford street igen(våfflorna är the beast!), skolan, chillat med Chris och Amanda, varit med kompisar, DROOGAT JUSTIN BIEBER och firat mamma för hennes 38 års dag som var i tisdags. Juste jag bara måste dela det här nu..För 5 dagar sen alltså i tisdags så hände något exakt 10 min ifrån mig i Stratford, Westfield galleria....Ringer en klocka? Nej? Didn't think so either, men jag ska iaf berätta. Jo, Justin Bieber var där iaf och ni tror ' aa men om det var 10 min ifrån henne med buss så taggade hon ofc dit!'. Jag var inte där..jag var hemma och gjorde min engelska läxa! I officially hate my english teacher from that day forward. Ni icke beliebers tänker säkert ' men herregud vad hon överdriver', DUDE DET VAR EXAKT 10 MIN IFRÅN MIG OCH BUSSEN DIT HADE "TEKNISKA PROBLEM OCH JAG HAR ENGELSKA LÄXA...? Thats just maaaad, så jag har lite ångest nu pga det. Gud vad det kändes bättre. Iaf back to my life. Jag känner mig inte på top idag, ont i magen, tror jag har magsjuka :/. Så jag debatterar om jag ska till skolan imorrn eller inte. Juste jag har börjat tycka om Twilight så jag och Selena ska kolla på Breaking of dawn när den kommer ut :). Hahaha oh my days min bieber fever har gjort att min mamma börjar kunna värsta sakerna om honom, gör afrikanska remix av hans låtar och dansar Cat daddy och Dougie! Haha gotta luv mum, cant live with them, cant live without them. ♥
Well that's about it for me, känner ni oxå att jag skriver mer engelska nu? Jag svär på allt, jag har börjat glömma lite svenska :O
Well, flipside, normalside,
-C


Love my brother, Daniel. Science-boy. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0