You say I'm crazy? Guess that makes two.

Jag tänker faktiskt inte säga förlåt den här gången, för jag har haft personliga problem. Inte såna man ser på 16 and pregnant men aa ni fattar. Men HEEY iaf!! Jag har inte gjort så mycket dom här dagarna,,,,eller joo i lördags åkte jag till Fulham(i andra ord Chelsea) till min pappas kompis och chillade med Rachel, pappas kompis dotter. Annars har jag inte gjort ngt speciellt. Idag träffade jag en tjej som hade precis flyttat hit från California, Courtney. Hon var chill som jorden itself asso, riktigt skön peer.
Jag har absolut inget att skriva och om jag fick välja vad jag skulle vilja skriva då skulle jag skriva om Justin Bieber, One direction, The wanted, JLS aa men det tänker jag inte tråka er med! Om nu undrar vad jag gör just nu så gör jag min engelska läxa eller är HÄR, HÄR, HÄR eller HÄR.
Juste jag funderar på att ta bort min facebook, är endå inte inne där och är slöseri med tid :) men jag är inne på twitter ibland. Guess why? IDK men roligare än ansiktsboken iallafall.
Lärare: To go on school trips, you need to be excellent in school.

Ozdem: So I have to be in school eeeeeeevery day? :O
Much love to Özdem <3
Hugs and kisses,
-C

Im feeling really random 2day...... :@

Kommentarer
Postat av: Moster

Något för dig? Tänkte på dig när jag det :)



http://www.gekas.se/blogg/entry/barn-justin-bieber

2011-11-27 @ 11:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0