I've got a picture of you in my ♥.

OMB im sooooo sorry!! jag har inte bloggat på typ 3 veckor nu :O denna gång har jag inte en ursäkt, jag har bara varit lat. Eftersom min familj/vänner vill att jag ska blogga, så ska jag göra det! Jag ska inte prata om min dag idag för jag har inte gjort nånting annat än läxor, sovit och ätit. Basic. Men när jag är inne på facebook frågar alla mig samma fråga: Hur går det i skolan där? Så nu ska jag bara säga hur det går så att alla slutar fråga mig haha.
Jag börjar 8.45 och slutar 15.10. Det låter sent men tro mig, dagarna går SNABBT här! Asso tiden i sverige gick riktigt sakta för att man satt mest av tiden, man gjorde inte så mycket. Men här så lär man sig fett mkt och då går tiden snabbt. Iallafall vi har registration från 8.45-9.00("upprop ungefär") kl 9.00 börjar period 1 (dvs lektion 1) och den är till 10.00. 10.00 börjar period 2, som slutar 11.00. 11.00 är det rast till 11.20. 11.20-period 3 till 12.20. 12.20-period 4 till 13.10. 13.10-lunch, sen 14.00 är det sen sista period 5 som är till 15.00. 15.10 är det registration(man har det 2 gånger om dan så att man ser ifall någon har gått hem eller blivit sjuk under dan.) Och 15.10 ringer klockan och då får man gå hem! Fattar ni? Det låter mycket men efter 2 veckor vänjer man sig. Lunchen är bääääst, asso det finns dagens lunch och om man inte gillar det kan man ta t.ex pizza eller mackor som man kan köpa. Alla har minst 1 pack chips i sin väska här haha. Juste en annan fråga var hur jag klarar mig här i skolan med min engelska och sånt. Jag kan säga att jag klarar mig riktigt bra. Första veckan var en chock för deras engelska är inte som vanlig och sånt så det var ganska....men nu är det jätte roligt! Alla diggar mig för att jag är från sverige och har "onormalt" långt hår haha. Ojoj långt inlägg! Jag skriver imorrn, pinky promise!
Byeeeee,
Chanelle
Outfit number 2! egentligen har jag inte kavajen just nu för att det är typ 30 grader, så jag brukar bara ha den där tröjan som jag har under :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0