Kärleken och sorgen är tvilling systrar.

Shoosan, what's crackin? Oh my days, jag har ingenting att säga om min dag, jag har basically bara suttit hemma, ätit, kollat på tv och suttit på datan. Vädret är inte på topp idag. Det har regnat hela dan, fast det är konstigt nog 18 grader ute :O Aja london väder... Mina bröder gick tidigt på morgonen för att spela football, typ som höstlovs fotboll. Tränaren där hade typ spelat i Manchester United så dom gick härifrån och kom hem helt hypade :)
Jag å andra sidan var hemma med min syrra. Vaknade runt 8 tiden(!) och kollade på Plain Jane(som är tha bomb) och Ugly betty :D. Nästan ALLA mina kompisar här är bortresta eller hos familj så det är ganska surt :/. Jag och pappa kom överens att istället för att ge mig julklappar till jul och sen födelsedagspresent en månad efter jul(jag fyller år 31 januari) så ska vi slå ihop det så jag får allt på en gång. Yeeey. Känner ni min lycka? Nej trodde inte det heller. Jag SUGER på att säga till folk vad jag vill ha, helst vill jag ha pengar men då ligger dom bara och samlar damm så hittills vill jag ha Blackberry Curve(en ny modell) och Someday(justin biebers parfym som luktar GOOOTT). Så vi får se hur det blir med det....juste folk undrar varför jag inte kom till sverige nu på lovet och mina svar är: 1. mitt lov slutar när erat börjar. 2. varför ska jag komma när det endå är kallt, grått och alla är chook trötta på livet? Den här perioden är deppig i sverige so I choose to be far away from that. What else...HAHAH glömde berätta att jag kollade på Mitt stora feta syrianska bröllop på datan!! Alla som säger att den suger har grooova problem för den är legit awesome!! Gud vad mycket folk det är :OOO, programmet förklarar mycket för när mina kompisar skulle på ett bröllop kom dom alltid till skolan på måndan helt döda, ni festar hårt! :D 

Well thats all for me. You know you love me, XOXO,
-C



HAHAHAHAH Alla ni som känner Meldina och läser det här, erkänn ser ni inte likheten? Min syrra kollade på tjejens serie och ba: CHANELLE, HON LIKNAR MELDINA!!!

Kommentarer
Postat av: Roxana Kozlik

KOPIA hahahaaha :)

2011-10-27 @ 20:03:38
URL: http://roxanakozlik.devote.se
Postat av: dilona

hahah aloo de sant melle up t topp hahah

2011-11-08 @ 21:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0