Limelighter!

Random rubrik men dom kallar mig det i skolan, dnt ask why :)
Men hej iaf! Jag kom hem för...30 min sen så jag är ganska trött menmen. Asso den j*vla bussen kom inte, vi väntade i 1 timma!! Men det var tur att man hade roliga personer där oxå. Killarna här är MKT skönare här än i sverige, killarna i sverige är fortf kvar i "tjejbacill" åldern. Här är dom ganska mognare...aja back to the subject. Så idag hade jag assembly på morgonen(typ som samling för hela min årskurs Year 9) och där berättade dom att vi som fick en lapp skulle få gå till en teater i centrala london och typ kunna vinna speciella pris eller något. Det var 70 elever som fick en lapp men det var bara 40 st som ska få åka. (Inte alla fick en lapp btw) Aja jag fick en lapp så vi får se om jag vinner en biljett(basically en lärare ska dra olika lotter och dom 40 som fick sitt nummer får åka, enkelt.) Juste dom som nu åker får träffa, wait for it.....TREY FREAKIN SONGZ!!!! Oh my bieber, jag vill åkaaaaa!
Haha aa iaf jag hade assembly, sen spanska(fattade nada men ok) och geografi. Efter det rast, sen matte. Efter matten var det musik, lunch och ICT(data kurs ungefär). Sen gick vi hem :)
I min klass finns det 2 st Chanelle, jag och en annan. Och vi stavar exakt samma så det är lite confusing ibland, så det är därför jag kallas för limelighter(jag ÄLSKAR lime och ligther är bara random)!
Allt jag vill säga just är att jag INTE vill tillbaks till sverige, ni som undrar. Och för er som undrar hur det är med basketen, nej jag spelar inte och kommer troligen inte göra det heller. Basketen förstörde min kropp och jag har så bra vikt nu, det är bara inte värt att sabba det för en sport. Men who knows in the future...Nu ska jag göra min franska läxa, så vi hörs på kvällen!
Upside and downside,
Chanelle
HAHAHAHHAHA väcker minnen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0