Nobody can hurt me without my permission.

Whazzaap? Skola idag var skit roligt som vanligt. Shoutout to....Ozdem, Louis/Jean-Louis, Chanelle(en annan dåra), Jessica, Kady, Brandon och Keilah. Grymma människor det där asso, det känns som om jag har kännt dom i år fast det har bara gått 1 månad. Iaf denna vecka är busybusybusy för att jag har...assessment week, YEEEY -.-
Det är typ som prov vecka, det har man innan varje lov här för att se vad du har lärt dig på dom olika perioderna. Så jag har prov i : Science, Maths, English, Spanish, French, Technology, P.E(gympa) och aa typ det. Så om jag inte skriver varje dag, är det för att jag pluggar. Och på det hela måste jag skriva en dikt om hur mörkhyade har kämpat i alla åren, asso jag har inget emot att göra det men inte när man har prov vecka.... Whatevs, ehmmm juste min droooog är Lil wayne, höhö he's the bomb! Och justin bieber ofc men aa. Yees men jag kommer skriva senare säkert men Maintenant c'est tout pour le présent...säger man så? HAHAHA

Praaaprapraaa, top shottas bombaclaaat,

Chanelle



Kommentarer
Postat av: Meldina

Justin bieber har ju gjort en cover på lil wayne's "how to love", så lyssna på den jb sjunger så lyssnar du på dom båda.. samtidigt typ ahhaha

2011-10-22 @ 17:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0