Oxford Street, babyyyyy!

Yeeeah buddy, back from Oxford Street. Asso det är madness, sjukt roligt var det! Man undrar varför man har bott i Sverige när det finns ställen som det här....Aa men jag har inte bloggat på hela helgen för att jag kollade på serier/filmer igår så jag orkade helt enkelt inte. Så idag vaknade jag och runt 13 tiden gick jag, mamma och Leticia (lillesyrran) ut. Alltså vi bor EXAKT 18 minuter från mitten av London. Jag kan åka dit varje dag så det är skit nice :). Men aa vi var i Starbucks(OMG JAG DOOOG!! as gott!), Primark, Zara, Footlocker, Forever 21, Topshop, Schuh, Disney och säkert många fler. Vi åt våfflor och fikade som sagt på Starbucks. Och vi gick förbi Madame Tussauds. Det var världens kö så vi taggade inte in dit när vi endå kan gå dit nån annan gång haha. Jag fick iallafall med mig en väska och lite annat. Jag älskade alla affärer men dom bästa var ju såklart Primark och Schuh. Primark, aa för att vem älskar inte den affären? Och Schuh är en skoaffär, Converse himmel! Alla Converse kostar under 500 spänn, höga till knäna, låga och vanliga. Så dit måste alla gå, ni som åker hit. Basically min dag rockade fett, längtar när min bror Chris och hans tjej Amanda kommer , haha hon kommer få hjärtattack! 
Imorrn är det skola, ganska okej endå fast helgen gick fort. I nuet laddar jag musik på min Ipod och läser Biebernoveller(JA, JAG LÄSER BIEBER NOVELLER. SO WHAT, SHOOT ME.) och gjorde klart spanska läxan. Soo, jag kommer skriva imorrn när jag gör min bildläxa(dödaaaa mig) efter skolan, så vi ses då dolls! Jag ska kolla på Kim Kardashians bröllop som går snart eller nu, sen blire sängen! God natt <3
Bilder:
Me in starbucks, jag hade Hot chocolate och chocolate cupcake, MUMS
Leticia in Starbucks. Hon hade Hot chocolate och en stor chocolate chip cookie.
Leticia med simbaaaa (:
WAFFLES IN MY ♥
Utanför Starbucks :)
Dagens Outfit, höhöhö :) PRIIIMARK


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du flyttat till London?

2011-10-10 @ 06:59:14
Postat av: Marie your sis!

Hej!

Min mamma är i London just nu! Hon ska vara där tills måndag en weekend typ och hon ska till primark. Är affären grym?



// Your sis ♥

2011-10-21 @ 17:32:57
URL: http://mariegaye.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0