Primark

Alla svenskar som kommer till London måste ha varit på Starbucks, Big Ben, London Eye, Madame Tussauds och Primark. Så jag kommer prata om en och en men nu är det Primark ! Okej ni som har varit där vet att det är som att sätta H&M, BikBok och Gina Tricot tillsammans. Det är som heaven on earth för man kan köpa en hel sommar outfit för £80( 80 spänn) ! Asso jag brukar få grooov ångest när jag går på typ BikBok i s-tälje, för den första veckan finns det fett med saker men sen under sommaren dör allt ut....Fast i Primark finns saker hela sommaren och det är billigt. Stort är det oxå! Så alla som åker till London, jag rekommenderar starkt att ni åker till Primark och shoppar, sen måste ni in på Footlocker och köpa converse. Jag köpte ett par låga vita för £20(200 spänn) och dom är äkta :)
Så det var lite av mig!
Chanelle
Haha lillesyrran Leticia när hon var på Ikea igår! :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie Nyrén

DAGENS BLOGG - VINNARE & NY OMGÅNG FINNS UPPE, LYCKA TILL!

2011-10-04 @ 22:49:55
URL: http://nathalienyren.se
Postat av: Marie your sis!

Ladda upp bild på dina converse..

2011-10-22 @ 09:24:48
URL: http://mariegaye.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0