Santa Claus is coming to toooown!

Hehe long time no see. Min anledning är att jag har haft "prov vecka", varit trött och aa typ det. Så jag tänkte catch up nu för att min moster klagade :). Så vad har hänt den senaste veckan? Joo jag har haft prov i Science, Technology, English, Geography, Maths, Art ungefär i typ alla ämnen kan man säga. Jag fick (nu säger jag på svenskt sätt så att ni fattar) VG+ i science, G i technology, MVG/VG i English, Geography vet jag inte än, G i matte, G+ i bild(som är j*vligt bra för att vara i våran släkt, INGEN kan rita haha) och MVG+ i Franska. Så jag är ganska nöjd med mina betyg, eller skit nöjd med mina betyg! Jag kom för typ 4 månader sen och jag får MVG i engelska? BEASTMODE! Men just nu har vi höstlov så jag sitter nu med världens leende på läpparna :). Vad mer....Jo HAHAHA mina småbröder började ju skolan. Asso första dagen tyckte jag riktigt synd om dom. Dom börjar (svensk tid) 9.45 som jag gör men dom slutar 16:30(svensk tid) snacka om att dom kom hem HELT döda. Och på det hela är deras läxa att kunna Hexagon, Pentagon och Diondagon eller ngt, jag vet inte ens vad det är! Daniel är ganska smart, science boy :) men David är en heeeelt annan femma.... Men overall så går det bra för dom, samma sak för Leticia. Idag har jag inte gjort så mycket, bara suttit hemma and what not. Våran nya tv kom idag och aa det var typ highlight på min dag HAHA. Bara 9 dagar tills Chris(storebror) och hans tjej Amamnda kommer, läääängtar att visa henne Oxford Street! Juste jag måååååste bara säga det här! Jag har alltid trott att Ozdem i min klass är turk eller arab men HELL NO! Hon är från Cuba, Sudan, Jamaica, Turkiet och England. VAFAN ÄR ODDSEN ATT MAN ÄR DET?? Hennes mamma är från Cuba, Sudan och Jamaica och hennes pappa är från Turkiet och England. Det där var veckans WOW. och så såg jag att F98 vann mot Täby, grattisgrattis! <3

Nej, nu ska jag kick back och kolla på Gossip Girl, börjar på säsong 1!
See u l8r!,
Chanelle



My kickers! Dom här skorna är som converse i sverige. ALLA har dom, iaf alla som går i skolan och det är oxå vinterskor. Dom kostar 700 spänn, skit sköna och fina när man väl vänjer sig vid att se dom överallt. I sverige hade jag sagt HELL TO THE NOO om min mamma hade köpt dom men I love them now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0