T.I.R.E.D

Hayoo jag är som rubriken säger, trött. Jag har inte gjort så mkt dom här dagarna, igår gick jag med mamma till en salong för att permanenta håret. Jag blev ganska nöjd, hon klippte topparna oxå så aa. Idag gick jag, syrran och pappa ut. Vi var bara ute i centrum och gick runt. Min syrra har dans på idrotten imorrn så hon köpte tygskor på Primark för typ 20 spänn(billigt!). Jag köpte inlägg för mina kickers är för stora och sen lite annat som jag behöver till skolan imorrn. Jag är omänskligt trött, kanske för att vi flyttade bak klockan 1 timme....? Idk men trött är jag så jag säger hejdå nu, kommer nog skriva imorrn efter eller innan skolan. Imorrn har vi assembly(morgon samling), spanska, geografi, matte, musik och ICT(data kurs/kunskap)
Byeeee,
-C

Luuuv the song and video! Reénel, Keilah och min drooooog <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0