U dnt know ur beautiful!

Heyaaaa alla. Sist jag uptaterade var nog..... i lördags :o. Jag är för lat för att skriva och ibland när jag inte har gjort ngt på dagarna så känner jag att det är onödigt att skriva: Jag vaknade, kollade på tv, satt på datan och gick och la mig. Men jag har iaf en ide på vad jag kan göra....Iaf jag har höstlov nu! Sköntskönt är det :) Det som är skönt här är att vi har 2 veckor påsklov och sportlov medans ni har 1 veckas sportlov och påsklov vet jag inte haha. Men vad händer idag då? Inte så mycket, det regnar här så jag är inte på humör att gå ut. Och när det regnar i London är det ganska så hemskt, men varmt i luften endå. Juste jag hörde/såg att ni i sverige har på er fjällräven och boomerang dvs vinterjackor! Det där är madness för när jag går till skolan här har jag inte ens på mig en jacka, så det var en chock men endå inte. Har ni snö än? Vi får snö(eller det lilla som dom kallar för snö som smälter bort efter 6 dagar) i december till ungefär februari, sen börjar våren :s
Och så har jag viktiga datum framför mig nu. Jag har 1 november då min bror Chris och hans tjej Amanda kommer hit!!! 6 november då är det EMA(typ en gala, under sommaren har jag följt VARENDA musikgala i hopp att dom visar Justin Bieber :D) och jag kollar på det för att selena gomez(justin bieber tjej) är programledare...aaaaaaaaaa iaf sen har vi 8 november då min mamma fyller år(!) och 15 november fyller Keilah år(en tjej i min klass).
Sen kollade jag på rihannas nya video We found love(eller som inte är så ny längre) Check it out!! Jag ska inte lägga ut den här för jag har familj som läser och den är inte så....vänlig? Haha jag är tröööööött, jag lyssnar på musik och ska nu kolla på en ny serie som jag följer Dirty Soap, ganska bra!
Heiiiido alla,
Chanelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0