Everyday i'm chillin...almost.

Jahapp, då har en dag redan gått...idag var skit nice, jag kom ganska nära killarna och andra tjejer haha en av killarna hade naturligt Justin bieber hår :). Asso jag måste bara dela namnen som dom har här! T.ex Pryncess(aka princess), Missy, Shaniqwa och typ Ahalahajid eller ngt men skööna peeps är dom. Juste haha dagens roliga var ju när vi hade NO och våran vikarie heter då Miss Haughney. På svenska låter det ju ganska så normalt men här låter namnet som (horny) alltså aa ni fattar vad det betyder. Så en ville typ göra henne sur så hon ba: 'Miss Haughney, are you horny?'
Snacka om att man dog av garv där asso, men hon fick fett med kvarsittning sen så läxa till läraren är att inte vara vikarie om du heter "Haughney" i efternamn. Aja vad har hänt mer...jo vi hade gympa där vi skulle skriva :o vi ska tydligen ha slutprov i gympan oxå, man ba snacka om att satsa...Hittills är skolan inte så jobbig men så kommer jag inte säga i november. Juste maten är ganska nice, man betalar ju 2 £, alltså 20 kr för dricka, mat och efterrätt typ. Allt jag kan säga är att den tar Rosenborg vart och när du vill. Imorrn har jag NO igen med Ms Haughney (haha), sen vet jag typ inte för mitt schema är inte färdigt än så jag delar med Kadi än så länge. Juste här diggar folk justin bieber, inte som i sverige där man fick dödsblickar bara man sa namnet....
Min kamera har sitt egna humör så bilder kommer inte upp än men aa ni klarar er typ!
Seeeyaa later dolls,
Chanelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0