Freeze....Like me!

Tjooosan, great day idag! Det var ju skola som sagt och det var skit roligt, haha träffade folk som har världens roligaste namn. Men sköna var dom såklart. Jag fick panik på morgonen när jag kom på att pappa inte är här(han är i sverige just nu) för att fixa min slips och mamma kan ju inte, men youtube räddade dagen ;). När det var första dagen i skolan i sverige brukade man bara vara i skolan i en halvtimma-en timma men här så började vi kl 11 och slutade 15.10, och vi kommer sluta den tiden varje dag(KILL ME!) Min mentor är skiiiiit skön, jag tror att han är hippie eller nåt, he just goes with the flow, hans spotifylista äger! Och här säger man inte förnamnen som man gör i sverige utan man måste säga Miss eller Mr, så min mentor heter då Mr Jones. Sen har vi olika lärare till olika ämnen och sånt skit. Men imorrn börjar jag iaf kl 8.45 eller kl 9 kan man säga för den första kvarten är det typ upprop, efter det har jag gympa och tro det eller ej men där har vi oxå matchande kläder...! Haha det e madness men nice endååå.
Aja det var allt för mig men ni får min bild på min "dagens outfit" som kommer vara samma grej varje dag.
Bless,
Chanelle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0