I love you like a fat kid loves cake.

Ojoj shooo va man glömde bort att skriva här.... Så min ursäkt är att den senaste veckan har vi haft "temavecka" som vi kallar det i sverige. Ibland behövde vi inte gå till skolan plus att man hade ganska kul så jag glömde bort bloggen lite grann men nu är jag back on track! Allt är precis som vanligt med mig förutom att jag har bytt klass, eftersom att min gamla var rolig men retarded. Så istället för att gå i 9A så går jag i 9P, japp här går jag i nian! (nian här är som 7:an i sverige så det är typ ingen skillnad). Fast lite surt är det att jag aldrig kommer kunna säga att jag har gått i 7:an eller 8:an men det överlever jag. Juste jag vill bara säga några bra saker om att bo här: 1. Du åker gratis på ALLA bussar och spårvagnar. 2. Man börjar kvart i 9, vilket är kvart i 10 i sverige(vi har 1 timme innan er så aa) 3. Skolmaten rockar, man har typ efterrätt varje dag och man får dricka läsk. 4. Du kan ha på dig rosa leggings, ha fett piercing vad du vill men det är ingen som kollar på en. I sverige när jag fixade flätor kom mina lärare fram till mig och ba: jaha här kör man på en ny grej, inte så vanligt det där va? Jag ba VAFAN är ditt problem om jag fixar håret eller inte? Herre min gud eller OMB( oh my bieber som alla j*vla människor säger här haha) det känns skönt att kunna se ut som man vill och det är ingen som kollar på mig, speciellt jag som är mörkhyad känns det fett bra. Det finns fler men kommer inte på några fler haha. OH MY FUDGE, min nya drooooog....ONE DIRECTION och CODY SIMPSON!! Haha alla mina kompisar i sverige ba vad har london gjort med dig? Nej men jag brukade döma dom som fan förut men jag har lärt mig att inte döma folk efter håret (POET nr 1!!!). asso jag menar justin bieber t.ex jag HATADE honom men sen kollade jag på never say never och när man har sett den filmen, dååå kan man bara älska honom. Shiit långt inlägg :o aja vi ses imorrn men jag ville ba förklara mig! Bye dolls!
Kusin vitamiiiiiin! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0