90210

OH.MY.DAAAYS. Hahaha det var längesen ! Jag har inte skrivit på typ 4 månader :O !! Men nu har jag bestämt mig för att börja igen för att min moster sa att det var dags att börja skriva ingen så Hej igen.
Jätte mkt har hänt sen jag sist skrev, men highlighten har varit: jul och nyår, min födelsedag, totalt firat 5 födelsedagar i början och mitten av mars, sen på slutet av mars åkte jag till Sverige ! Jag var i Sverige i 2 veckor och då var jag med kompisar, bio, Scania cup, var med familj och träffade mina barndoms kompisar. Asso när jag var där så såg jag dom stora skillnaderna det är mellan S-tälje eller STHLM och London. För det första är det TRÅKIGT. Alla går runt i halsdukar typ hela året, man kan inte vara fin för vädret suger, otrevliga människor är det också. Om du är trött på ditt liv och inte vill bo i Sverige, ta inte ut det på andra människor....! Sen så tyckte jag att det var jätte roligt när folk som inte visste vem jag var när jag bodde i Sverige, kommer fram och pratar med mig som om vi är bästa vänner. Reality check, I DON'T LIKE YOU. Period. Jag har 5 bra vänner som jag kan lita på i Sverige and that's it. Om man inte snackar om dom dåliga sakerna med Sverige så hade jag jätte roligt. Islänningar och danskar är helt klart dom bästa människorna. Sen åt jag sushi för första gången, och det var suprisingly very good, tack till Chloé som åt med mig för första gången :)
Just nu tittar jag på 90210 Beverly Hills fast den nya och har precis ätit. Men jag kommer blogga lite senare !
// Chanelle.K

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄNTLIGEN!! <3

2012-04-23 @ 20:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0